INTEGRACIJA SU E.PRISTATYMO SISTEMA

Įsivaizduokit: iš teismo, ligoninių ir poliklinikų, kelių policijos, visų ministerijų, patentų biuro bei panašių įstaigų dokumentus užsisakote, pateikiate ir gaunate neišėję iš ofiso ar namų. Žinoma, visa tai Jūs atliekate elektroniniu būdu. Jei institucijoms reikalinga, jos  tarpusavyje taip pat  komunikuoja elektroniniu būdu.

Ir tai ne svajonės, o realybė, kuri ištiks Lietuvą nuo 2016m. sausio 1d. LR Vyriausybės sprendimu.

Teisybės dėlei, reiktų paminėti, kad nutarimu naudotis nacionaline elektroninių pranešimų ir dokumentų pristatymo informacine sistema – E.pristatymas įpareigotos tik LR Vyriausybei pavaldžios institucijos.

Visiems kitiems – tai rekomendacija.

Todėl jei nusprendėte pakeisti popierinius dokumentus elektroniniais, Jums aktuali galimybė naudotis nacionaline E. pristatymo sistema – susisiekime!

Mūsų sukurtoje  DVS – Novus Point – suderinta ir įdiegta galimybė naudotis E. pristatymo sistema.

O veikia ji labai  paprastai:

  • BENDRAS PRISIJUNGIMAS. Jums nereikia autentifikuotis, jungtis per e.valdžios vartus ar panašiai. Tiesiog, kaip visada įsijungiate savo DVS.

  • VIENO MYGTUKO PASPAUDIMU. Iš kontaktų sąrašo pasirenkate įstaigą ar fizinį asmenį, kuriam turi būti siunčiami el. dokumentai ar pranešimai, ir vieno mygtuko „išsiųsti per e.pristatymo sistemą“ paspaudimu – išsiunčiate dokumentus. Viskas.

  • GAUNAMOS SIUNTOS. Gautos per E. pristatymą siuntos. Tai katalogas atnaujinamas kas 5 min. Jame pateikiama informacija apie: siuntėją, siuntos pavadinimą ir turinį, bei pridedami failai.

  • AUTOMATINIAI PRIMINIMAI. Sistema pati siunčia priminimus registruojantiems asmenims,  kai gaunamos naujos siuntos per E. pristatymą.

 

Tik laiko klausimas, kada popierinius pakeis elektroniniai dokumentai. Jei turite klausimų ar abejonių – susisiekime.
O jei reikia sertifikuoto elektroninio, mobilaus parašo ar žymos vidiniams dokumentams – tai taip pat ne bėda! Šie parašai gali veikti ir veikia nepriklausomai nuo E. pristatymo sistemos!

JUMS GALI BŪTI NAUDINGOS IR ŠIOS FUNKCIJOS

  • AUTOMATIZUOTOS ATOSTOGOS

    Automatizuojamas visas su atostogomis susijęs dokumentų rengimo procesas. Nuo prašymo rengimo, jo pasirašymo iki automatinio įsakymo generavimo ir užduočių pavaduojančiam asmeniui perdavimo.

  • Pildyk

    Degalinių ir ryšių operatorių duomenys automatizuotai surenkami ir pateikiami per Jūsų DVS. Jūs galite atlikti korekcijas, matyti ne su darbu susijusias išlaidas, bei suvesti papildomą informaciją.

  • Motyvatorius

    Žmonės dirba ne vien dėl gero atlyginimo. Dar yra emocijos, santykiai ir pasitenkinimas darbu. Skatinkite darbuotojų "minkštuosius ryšius", pozityvias emocijas, tarpusavio komunikaciją ir kūrybingumą!

  • ISO VALDYMAS

    Visa dokumentacija vienoje vietoje. Paprastesnis veiklos rodiklių, neatitikčių valdymas, bei sklandesnis kokybės gerinimo procesas.